Därför skapar vi en ”prova på”

Som du kanske vet vill vi gärna vara transparenta med det arbete vi gör, särskilt när det gäller internetmarknadsföring. Därför vill vi förklara vår senaste tjänst.

Vi startade i Örnsköldsvik den andra januari i år och har alltså varit uppe på full hastighet i två månader, vi fanns innan och rekryteringsprocessen kom igång redan i november men vi ser januari som den riktiga starten. Vi har egentligen två ben i företaget men det är bara det ena vi ska prata om idag och det är den lokala sökmotoroptimering vi valt att satsa på.

Vi vill lansera oss som det enda alternativet för sökmotoroptimering i Örnsköldsvik och vi vill göra det fort. Det finns inte idag någon som arbetar så fokuserat på Örnsköldsvik som vi gör utan det är nationella byråer vi tävlar mot. Det har gått bra än så länge och det tillkommer kunder löpande men vi vill ha högre tempo.

Den sökmotoroptimering vi säljer är en lite komplicerad tjänst, vi vill ju gärna förklara vad som händer och se till att kunden hela tiden har koll och kontroll. Det gör att det är ett lite större steg att köpa för en ovan köpare, vi behöver en instegsprodukt. Det är det vi lanserar nu: Prova På Sökmotoroptimering.

Det är ännu inte en riktig lansering utan bara en smyglansering där vi letar efter 3 beta-testare för tjänsten och naturligtvis vill vi försöka få uppmärksamhet kring vår lansering. Därför har vi valt att arbeta med en Share To Get-funktion, för att kunna anmäla dig som beta-testare behöver du dela med dig av nyheten, antingen på Facebook eller Twitter.

Vi skulle väldigt gärna vilja ha feedback på det här, vad tycker eller tror du? Om du skulle vilja hjälpa oss att komma igång med tjänsten så är vi också väldigt tacksamma för en like här.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *