Aaron Axelsson

Aaron Axelsson

Head of SEO / Vice VD

Aaron Axelsson är Vice VD och Head of SEO på Brath där han i sitt dagliga arbete leder  SEO-avdelningen. Med snart ett decennium som sökmotoroptimerare är Aaron en av de mest erfarna i branschen.

020-10 00 08

Mer från Aaron Axelsson

Case: Nox AB

NOX AB är en lokal städfirma i Uppsala som har gett Brath uppdraget att förbättra sajtens organiska synlighet. Brath har arbetat med NOX AB sedan 2016 och har nu också fått förtroendet att arbeta med Adwords-kontot för NOX AB. Ett samarbete som redan från start har ökat intresseanmälan på sajten. Målsättning med SEO Brath har […]

Ge tid åt dina annonstillägg i Google AdWords

Ad extensions - Google

Annonstillägg är egentligen precis som det låter, tillägg till din annons som syns intill dina annonser när dina sökord triggas av en sökning. Det finns många tillägg du kan använda, och vi tänkte beskriva de allra vanligaste här. Men ibland kan det också vara svårt att veta vilka som passar till just din bransch eller […]

Tre tips för en kostnadseffektiv kontostruktur i Google AdWords

Vägen mot framtiden

Det finns fler sätt att strukturera ett AdWords-konto än vad det finns sajter på cyberspace. Som AdWords-specialist har jag stött på ett flertal av dem, och många byråer eller inhouse-specialister predikar gärna att sin struktur är bäst. Med det sagt, så finns det ändå tre grundregler som jag personligen har märkt är viktiga och aldrig […]

Vi vill anställa en Sökmotoroptimerare i Örnsköldsvik

Vägen mot framtiden

Brath växer snabbt igen och nu letar vi efter dig som vill lära dig sökmotoroptimering av några av branschens allra bästa.  Brath är välkända inom branschen för den kvalitet vi har i arbetet. En av anledningarna till detta är de många yrkesskickliga medarbetare vi har på SEO-avdelningen. Vi letar efter dig som skulle vilja ingå […]

Dagens sökfråga: Hur fungerar samspelet mellan SEO och SEM?

  En fråga vi ofta får, och en ganska utbredd missuppfattning, handlar om samspelet mellan SEO och AdWords. Därför tänkte vi här reda ut begreppen lite. Hur hänger det där egentligen ihop? Får man fördelar i det organiska resultatet om man också köper AdWords? Är det billigare att köpa annonser om man rankar etta organiskt? […]